اس ام اس فارسي – Smsfa

بروزترین وبلاگ اس ام اس , كاملترین مرجع پیام كوتاه , جدیدترین پیامك ها

اس ام اس مخصوص کسی که دلتو شکسته+اس ام اس عاشق به معشوق+اس ام اس دلتنگی+اس ام اس فارسی و زیبای عاشقانه+sms del shekastan+sms تنهایی

فکر میکردم که برام یه رفیق و همدمی

تو کویر آرزو باران رحمتی

به گمونم آخر عاشقای عالمی

بذار راحتت کنم >>> فکر میکردم آدمی…!!!!

احساس سوختن به تماشا نمی شود

آتش بگیر تا که بدانی چه می کشم

این دلی که شکستی مال من نبود

خیلی وقت پیش تقدیم به تو شد.خوشحالم چون حالا میتونم جای دل سنگ بذارم تو سینه

خوشحالم که بردم چون کسی رو از دست دادم که دوستم نداشت ،

.

.

.

.

.

.

.

.

.

خوشحالم که باختی چون کسی رو از دست دادی که دوستت داشت

تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد …

از عاشقی تباهی

از زندگی مصیبت

از دوستی شکستو

از سادگی خیانت

با تو بودن خیلی وقته که گذشته

بی تو بودن مثل مهر سرنوشته

حالا اسم تو را هی زمزمه کردن

واسه من نه تو میشه نه فرقی داره

مینویسم روی صفحه ی غریب زندگی ، من فراموشت نمی كنم عزیز، به سادگی

از دشمنان برند شکایت به دوستان*** چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم

آرزویم این است:

نرود اشک در چشم تو هرگز

مگر از شوق زیاد

نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز

و به اندازه هر روز تو عاشق باشی

عاشق آنکه تو را می خواهد

و به لبخند تو از خویش رها می گردد

و تو را دوست بدارد به هر اندازه دلت می خواهد

زتو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران

رفتم از کوی تو لیکن عقب سر نگران

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی

تو بمان و دگران وای به حال دگران

آنقدر رسم وفا مرده كه ترسم مجنون گر زنده شود یادی ز لیلی نكند

سنگ در برکه می اندازم و می پندارم

با همین سنگ زدن ماه به هم میریزد

کِی به انداختن سنگ پیاپی در آب

ماه را میشود از حافظه آب گرفت

گفتی شتاب رفتن من از برای توست

آهسته تر برو که دلم زیر پای توست

یادمان باشد:

اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم

که در این بحر دو رنگی و ریا دگر حتی طلب آب ز دریا نکنیم

یارب تو او را همچو من بر غم گرفتارش مکن

در شهر غربت ای خدا هرگز تو ازارش مکن

هر چند او از رفتنش چشمان من گریان نمود

لیک ای خدای مهربان از غصه پر بارش مکن

تو بارون كه رفتی شبم زیرو رو شد

یه بغض شكسته رفیق گلو شد

کاش همانطور که از شکستن تکه ای شیشه بر میگردی و نگاهش میکنی

وقتی دل مرا شکاندی 1بار بر میگشتی.فقط نیم نگاهی میکردی.

تو دل منو شکستی و لی من دل تو رو نمی شکنم چون یک دل شکسته بهتر از دو دل شکسته است

دیدی آنرا كه تو خواندی به جهان یار ترین

سینه را ساختی از عشقش سر شارترین

آنكه می گفت منم بهر تو غمخوار ترین

چه دل آزار شد آخر،چه دل آزار ترین

دیدی…

به تو سپرده بودمش

با هزار و یک امید

و حالا برای هزارو یکمین بار

دلم را می برم

تا شکستگی اش را….

گچ بگیرند!!!

چه ویرانگر ولی شیرینی ای عشق

بیا كه با همه افسونگریهات

برای درد دل تسكینی ای عشق

از من نخواه ببخشمت

هرگز نمیبخشم تورا

حتی اگه ببخشمت

خدا نمیبخشه تورا

بنویس ای سنگتراش عاقبت شدم فداش ، بنویس تا بدونه عمرمو دادم براش..

برگ از درخت خسته شده *پاییز همش بهونست

بودیم و کسی پاس نمیداشت که هستیم

باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

ز کویت رفتم و الماس ِ طاقت بر شکستم برو با یار ِ خود بنشین که من بارِ سفر بستم

که بعد ِ رفتنم جانا هزار افسوس خواهی خورد فلانی یار ِ خوبی بود و من ،قدرش ندانستم

گرچه دوست نمیخرد ما را به ریالی

ولی نفروشم تار مویش به جهانی

وقتی دلمو شکستی حس کردم بیشتر دوستت دارم

چون حالا دلم چندین تیکه داشت که هر کدوم جداگونه دوستت داشت..

آرزو دارم شبی عاشق شوی

آرزو دارم بفهمی درد را

تلخی برخوردهای سرد را

میرسد روزی كه بی من لحظه ها را سركنی

میرسد روزی كه مرگ عشق را باور كنی

میرسد روزی كه شبها در كنار عكس من

نامه های كهنه ام را مو به مو ازبر كنی

چقدر سخته

کسی رو که دوستش داری نتونی بهش بگی که دوستش داری وچقدر

بده که کسی تورو دوست داشته باشه واینو نتونه بهت بگه.

چقدر سخته

دلت بخواد سرتو باز به دیواری تکیه بدی که

یبار زیر آوار غرورش همه وجودت له شده.

چقدر سخته

تو خیالت ساعتها باهاش حرف بزنی اما

وقتی دیدیش هیچیزی بجز سلام نتونی بگی.

چقدر سخته

وقتی که پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه

اما مجبور بشی بخندی تا نفهمه که هنوز دوسش داری.

چقدر سخته

گل آرزوهاتو تو باغ دیگری ببینی و هزار

بار خودتو بشکنی و اونوقت آروم زیر لب بگی

گل من

باغچهء نو مبارک

39 پاسخ به “اس ام اس مخصوص کسی که دلتو شکسته+اس ام اس عاشق به معشوق+اس ام اس دلتنگی+اس ام اس فارسی و زیبای عاشقانه+sms del shekastan+sms تنهایی

  1. سردار تنهايي 2009/12/29 در 16:28

    دلم مي خواد فرياد بكشم فرياد ولي بايد خفه بشمو هيچي نگم و سكوت كنم سكوت

    • ليلا 2010/02/27 در 00:23

      خودت رو ناراحت نكن دنيا ارزش اين ناراحتي ها رو نداره

  2. ليلا 2010/02/27 در 00:21

    دلم ميخواد فرياد بزنم وبگم لعنت بر تو M

  3. فاطمه 2010/03/07 در 00:14

    نزديك عيده و عشقم توي خونه تكونيه دلش منو مثل يه آشغال انداخت بيرون،دلم ميخواد بدونه هنوزم دوسش دارم ،دلم ميخواد بدونه اگه برگرده هيچوقت ازش نميپرسم كه چرا اينكارو باهام كرد؛مهدي دوستت دارم تو رو خداااااااااااا برگرد،برگرد،برگرد.

  4. امین 2010/05/04 در 22:46

    سلام خلاصه کلام ارزش نداره که خودتو ناراحت کنی به خاطر یک لعنتی

  5. فهیمه 2010/07/03 در 22:56

    امشب اولین شبیه که نماز میخونم میدونین واسه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چون اون داره واسه همیشه میره میخواد داغونم کنه داره از ایران میره احساس میکنم داره قلبم کنده میشه بخدا داغونم تو رو خدا تو رو به هر کی دوست دارین برام دعا کنید

  6. هادی 2010/07/30 در 09:24

    کاش تو از قلبم آگاه بودی.خیلی سخت است یکی رو دوست داشته باشی ولی نتونی بهش بکی.الان دو سال است دوستش دارم ، قدی دوستش دارم که نمیتونم به کسی نگاهکنم یا کسی رو به قلبم راه بدم ولی افسوس که او از دلم خبر نداره و نمیشه بهش بگم افسوس.کمکم کنید، به اندازه تمام هستیم دوستش دارم.کاش زقلبم تو آگاه بودیF

  7. saeed 2010/08/10 در 18:47

    خیلی سخته واسه کسی که دوستش داری عمرتو پاش بذاری ولی یه روز برگرده و بگه دوستت ندارم و تورو به یکی دیگه بفروشه.

    من عمرمو پاش گذاشتم ولی او هرگز ندید

  8. سارا 2010/08/20 در 22:36

    تمام عشقمو به پاش ریختم قلبمو فرش زیر پاش کردم اما تازه فهمیدم که به اندازه ی ببخشید براش ارزش نداشتم
    ازت گذشتم……………….بخشیدمت بخاطرگناهی که کردی…………………..
    دل نیست کبوتر که برخاست نشیند ازگوشه بامی که پریدیم پریدیم
    میدونم اینو نمیخونی اما این اخرین حرفمه اخرین کلماتی که به زبون میارم شاید فردا دیگ سارایی نباشد…………………

    سارا بادبهاری که دیگر نمی وزد…………….

  9. baran 2010/09/07 در 18:06

    man duram kheili dur man danmarko un iran idaram vasash jun midam amma mano az shenidane sedasham man karde……….

  10. ساده 2010/09/10 در 21:20

    دارم میترکم از غصه رفت واسه همیشه کاش بمیرم دیگه حالم از عاشق شدن بهم میخوره………….
    آواز عاشقانه ما در گلو شکست حق با سکوت بود………
    آرزوهامون بر باد رفت عشقمون حیف شد واسمون فکر رسیدن واهی شد……
    دوست دارم م

  11. افسانه 2010/09/23 در 01:39

    من فکر میکنم کسایی که بهت میگن عاشقن وبعد ولت میکننو فکر میکنن تو هم فراموششون میکنی عین خودشون از احمق ترین آدمان که دل رو بازیچه ی خودشون قرار میدن ونمیدونن برق چشماشون توی دلتون مثل خورشیدیه که هیچوقت غروب نمیکنه،فقط وقتی ازش دور میشی این خورشید روز به روز سیاهتر ولی بزرگتر میشه !زردیشو از دست میده ولی هی بزرگو بزرگتر میشه تا اینکه دلت براش جای کوچیکی میشه بشه وتو ذره ذره از وجودتو آب میکنی تا بتونی دلتو بزرگتر کنی وتو دلت جاش بدی شاید که یه روز برگرده ولی اون هیچوقت بر نمیگرده چون هیچوقت تو رو تو دلش راه نداده
    فقط قفل دله تو رو باز کرده که پسوردش نگاه های اونه!!!!!!

  12. سوته دل(صالح) 2010/09/27 در 14:45

    ما هم مثل بقیه از طرفمون نارو خوردیم اما دیگه گول نمیخرم .
    به امید روزهای بهتر
    بای

  13. ف.خ 2010/09/29 در 14:54

    حرف دل مال دله،وقتی به همه مگی دیگه میشه سخنرانی

  14. هستي 2010/09/29 در 20:05

    اگه عاشق كسي هستي هرگز بهش دورغ نگوووووووووووووووووووووو

  15. مهتا 2010/10/08 در 00:50

    سلام.دلم خیلی گرفت بعد 10 ماه دوستی و وابسته شدن به اون و عاشق شدن و هر چی خواست گوش دادن حالا جوابمونمیده .میگه نمیخوام تو منگنه باشم. ولم کن.بدم میاد از تو.دارم میمیمیرم.کارم شده گریه کردن و رازو نیاز .چه کنم؟سر کار هم حواسم پرته.راهنماییم کنید؟

  16. سارا 2010/10/12 در 09:33

    سلام
    من عاشق شوهرم بودم و هستم اما اون من و دوست نداره همه بلایی سرم آورده هم خودش هم خواهرو مادر از خدا بی خبرش ولی هنوزم دوسش دارم اما ای کاش منم مثل اون دلم از سنگ بود……..

  17. فرشته 2010/10/16 در 11:07

    منم دلم شکستهاز کسی که میمردم واسش بخاطراون چه کتک هایی که نخوردم ولی بعد2 سال بی خیال عشقمون شد ومن به داین سادگی مردم خدایا طاقت هجرش ندارم تومیدانی که او را دوست دارم

  18. فرشته 2010/10/16 در 11:10

    یک ساعت که آفتاب بتابد خاطره ی آن همه شب های بارانی از یاد میرود و این است حکایت آدمیزاد …….. فراموشی000

  19. ترنم 2010/10/20 در 15:35

    زندگی ارزش غم خوردن نيست آنقدر سیر بخند که غم از رو برود

  20. sahar 2010/10/23 در 00:32

    CHEGHADR SAKHTE ADAM ASHEGHE YEKI BESHE KE ZAN DASHTE :(

  21. rozita 2010/10/28 در 17:09

    یک سال تمام وقتمو واسش گذاشتم اما درکمال بی معرفتی بهم گفت که یگه حسی بهم نداره گفت دست از سرم بردار خدایا دارم دیوونه میشم کمکم کن خیلی دوستش دارم

  22. اسد 2010/11/11 در 14:04

    هر چی و هرکسی رو سخت به دست بیاری محله از دستش بدی.

  23. amin 2010/11/20 در 17:38

    زندگی رابایداب روانحساب کنی

  24. مينا 2010/11/21 در 22:19

    نمي دونم باهام چيكاركرده كه هنوزم دوسش دارم داغون شدم تاآخرعمرم عشقش تودلم ميمونه برام دعاكنين تابتونم فراموشش كنم خيلي سخته شب وروزگريه شده كارم.بهم خيانت كردو…
    رسم زمونه اينه:مي ايند…مي مانند…عادت مي دهند…ميروند…وتوتنهامي ماني

  25. saideh 2010/11/23 در 19:22

    nemidonam chi begam chon…

  26. شيوا 2010/11/29 در 15:19

    نميتونم بگم غمگين نباش غصه نخور اما سعي كن بهش فكر نكني و آروم باشي هرچند خيلي سخته چون منم مثل توام منم كشيدم اين درد رو با همه وجودم درك ميكنم بعد رفتنش دنيا رو دوشمه همه چيز واسم بي معنيه با اينكه 6 ماه ازش جدا شرم داغ دلم مثل روز اول تازست نفرينش نميكنم اما هيچوقت نميبخشمش چون زندگيمو ازم گرفت توهم نبخش و در ضمن تنها نمون

  27. نیما 2010/12/01 در 00:26

    یه درس بزرگ از زندگی:
    هر چیزیو که راحت بدست بیاری راحتم از دست میدی…ولی اگه به سختی بدست بیاری محاله از دست بدی…
    مثل قصه من میشه سخت بدست اوردم…
    سختم از دست دادم…
    یه 2 سالی میشه که رفته بهشت…

  28. مهدی - ر 2010/12/13 در 02:09

    سلام
    من نه به عشق ایمان دارم و نه به وفای دختر ها
    کلاً بر اساس تجربه می گم فقط گول نخورید…

  29. bahare 2010/12/30 در 12:00

    onaei ke migin dokhtara bivafan!!!!! ta az pesara eshtebah sar nazane dokhtaara hichvaqt khianat nemikonan

  30. ارژنگ 2011/01/05 در 12:09

    وای واقعا خیلی سخته جدایی..! و چقدر سخته که کسی رو دوست داشته باشی و اون دوست نداشته باشه.

  31. خرابكار 2011/01/06 در 00:27

    بعد از 8 سال دارم از دستش ميدم.دعا كنيد بازم برگرده.
    ولي بازم اگه با دوستم شد اميدوارم خوشبخت شن:-)

  32. ناهيد 2011/01/22 در 16:14

    اميدوارم اگه قراره به عشقتون نرسين هيچ وقت عاشق نشين

  33. علی 2011/04/07 در 19:44

    امروز 295 روزه که به عشقم رسیدم دعا کنید پیشم بمونه همیشه

  34. امين 2011/05/16 در 00:26

    توي مشهد باهاش اشنا شدم،چهار سال پيش،تا امسال كه ارديبهشت ماه گفت امين ديه بهم زنگ نزنفدوس ندارم به خاطر من تو منگنه باشي،بي هيچ دليلي،الانم جواب اس رو نميده،الان يك ماهه كه من ميفرستم و اون جواب نميده،ديگه داره مهرش از سينه م ميره بيرون اما سرعتش خيلي كمه،خـــــــــــــــــــــــــــــــــيلي

  35. شیما 2011/07/01 در 00:10

    اسکلین همتون از دم!
    اخه کدوم ادم عاقلی…..
    با اطمینان دارم میگم از روی تجربه ثابت شده به خودم که دختری سر قرارش وای نمیسه

  36. لادن 2012/02/03 در 13:40

    کاشکی همه بفهمن جواب بی احترامی گذشت نیست هر چیزی جای خودش قشنگه قرار نیست کسی بی احترامی ببینه و گذشت کنه اونوقت واسه خودش ارزش قایل نشده و کسی که واسه خودش ارزش قائل نشه هیچکس ارزش واسش ارزش قائل نمیشه

  37. كاريش نميشه كرد 2012/02/24 در 23:13

    جو ميكذرد غمي نيست

  38. دل شکسته 2012/04/03 در 19:29

    چقدر سخته ی روز ک منتظری کسی ک براش میمیری زنگ بزنه ووقتی ک با شوق گوشیتو برمیداری تا صدای نازنینشو بشنوی دوست دخترش بهت بگ :عزیزم من عشق ….هستم لطفادیگ ب عشق من زنگ نزن و وقتی تلفنو قطع میکنی گریه کنی و بگی ولی من هنوزم عاشقشم

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

