اس ام اس فارسي – Smsfa

بروزترین وبلاگ اس ام اس , كاملترین مرجع پیام كوتاه , جدیدترین پیامك ها

اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج

اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج

باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم، امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم
.
.
.
.
.
.
.
.
سالگرد ازدواجمون مبارك .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عزیزم بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسیر زندگی است
هر چیز خوبی در دنیا فقط یکیست . 1  شاخه گل به مناسبت اولین سالگرد
ازدواجمان تقدیمت میکنم ٫ بهترین انتخاب زندگی ام را فراموش نمیکنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختیمان شد
تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرتنش ایمان دارم پس برایم بمان
و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم سالگرد ازدواجمان را به تو تبریک میگویم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهربان ترینم وقتی تو با منی ٬ سرود و شادی با من است
در ضمیرم نقش تو را بر قلبم حکاکی کردم و هر لحظه دلم به یاد تو میتپد
در قلب من آفتاب تابان باش .  سالروز ازدواجمان را عاشقانه تبریک میگویم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خوب است و قشنگ این که دلگیر شویم / در دام دل شکسته زنجیر شویم
ای عشق همیشه از خدا میخواهم / کنار من باشی و پا به پای هم پیر شویم
همسر عزیزم سالروز عهد و پیمان جاویدانمان مبارک …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت .
سالگرد ازدواجمون مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر …
سالگرد ازدواجمو مبارک …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست
و قشنگ ترین روزم روز پیوند با تو
سالگرد ازدواجمون مبارک

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

