اس ام اس فارسي – Smsfa

بروزترین وبلاگ اس ام اس , كاملترین مرجع پیام كوتاه , جدیدترین پیامك ها

اس ام اس عاشقانه ۵

من به دنبال دستی بودم برای دوباره روئیدن دوباره کاشتن و تو همیشه همان دستی بودی که شکوفه می چید

*****

خواستم بگویم تنهایی من زیباست ، ناگهان ستاره ای در آسمان چشمک زد

*****

بوی رفتن میدهی . در را باز میگذارم . وقتی برو که گنجشکها و ستاره ها خوابند

*****

من با دستهایم می گویم
تو با دستهایت بشنو..
دیگر اعتباری به زبان نیست..!

*****

ماندن که درد ندارد ! این رفتن هاست که انسان را پر از درد میکند .

*****

شاید در مسیر رسیدن ما به هم درخت سیبی کاشته شده که از ترس آن به هم نمی رسیم .

*****

صدای اذان می آید – صدای محزون پیرمردی که سالهاست مرا از خواب تو تا خدا می برد ؛دلم بی قرار دو رکعت نمار می شود هر سحر

*****

همه چیز را فروختم جز آن صندلی که جای تو بود !
شاید آن روز که برگشتی خسته باشی

*****

پایانی نیست…
وقتی که از تو آغاز می شوم

*****

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم / چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی

 

پاسخی بگذارید

