اس ام اس فارسي – Smsfa

بروزترین وبلاگ اس ام اس , كاملترین مرجع پیام كوتاه , جدیدترین پیامك ها

زیباترین اس ام اس و جملات عاشقانه

امشب کسی به  سیب دلم  ناخنک زده  است!
بر زخمهای کهنه ی  قلبم نمک زده است!
دارد به باد می سپرد این پیام را:
سیب دلم برای تو ای دوست، لک زده است

مژگان عباسلو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بوسه هایت انار را می ترکاند

نفس هایت سیب را می رساند

آغوشت ابر را می باراند

پاییزترینی

تو...!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آنجا که ایستاده می خوابم

عمیق تر از هر خوابی

دلم شانه هایت را می خواهد!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باران که می بارد تمام کوچه های شهر پر از فریاد من است که می گویم:

من تنها نیستم, تنها منتظرم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چرا؟…عقربه‌های ساعت … هرچه می دوند !.. به لحظه ی دیدارت نمی رسند…؟!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر زنده ماندم
در دادگاه
شهادت خواهم داد
این لکِّ سرخ
روی پیرهنم
از گلوله نیست،
تو
در دلم
انار دانه کرده‌ای.

مژگان عباسلو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نبودنت

دلیل ِنداشتنت نیست؛

“حتی اگر نباشی می آفرینمت  چونانکه التهاب بیابان سراب را”

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر معشوقه ای هم می تواند عاشق باشد !

.
.
.
.
.

فقط گاهی عاشق کــــس دیگری می شود !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من سوگوار نبودنت نیستم !

من شرمسار این همه تحملم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر بار ، با قصد قربت تو ، غریب تر می شوم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گناه کن !

با من گناه کن !

بیا برای یک بار هم که شده احساس کنم که آدمم … سیب نشانم بده !

بهشت سهم کسانی که تو را باور نکرده اند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از چشم هیچ کسی نمی شود خواند که دوستتان دارد یا نه …. !

بس که برای نفر قبلی گریه کرده ، حالت چشمانش عوض شده

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق ما

صدایی شد

در دهان پرنده ای

و به دور دست ها رفت

و بین شاخ و برگ درختان

گم شد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم دل نیست

دریا نیست

مرداب است که موجی هم سراغش را نمی گیرد

نه میل زیستن دارد

نه می میرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می بینی ؟ دیگر تنها نیستم ! جای تو را بغض پر کرده است …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چشمان تو حروف را، بی استفاده می کنند!

کافی است نگاه کنی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جلوتر نیا!

خاکستر می شوی.

اینجا دلی را سوزانده اند…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هنوز فرصت هست
هنوز می شود از چشمهای بارانی دری گشود به معنای اولین خورشید و پشت حوصله عشق زندگانی کرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خواب بودم سخن عشق تو بیدارم کرد / بی خود بودم عطش عشق تو هوشیارم کرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن ، چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تا قیامت هم بدویم
به هم نمی‌رسیم؛

من و تو
دو کوپه از یک قطاریم.

 

پاسخی بگذارید

