اس ام اس فارسي – Smsfa

بروزترین وبلاگ اس ام اس , كاملترین مرجع پیام كوتاه , جدیدترین پیامك ها

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک سری جدید

 

اس ام اس یعنی آروم توی قلبها سرک بکشی و با زبون بی زبونی بگی به یادتم

________________________

خوشبختی را در همین لحظه باور کن، لحظه ای که دلی به یاد توست

________________________

این فاصله ها که بین ما بسیارند / از بودن ما کنار هم بیزارند / یک روز برای دیدنت میآیم / اما اگر ای فاصله ها بگذارند

________________________

عاشقتم تو این دو روز خوب و بد / با من بمون، باهات میمونم تا ابد

________________________

خزان بنشست و گل بادها رفت، چه آسان میشود از یادها رفت

________________________

به لبهای تو میسازم کلامی / سرود آشنایی یا سلامی / ندارم جز غم عشق تو در سر، ولی افسوس که از من جدایی

________________________

روزی که مرا بر گل رویت نظر افتاد / احساس نمودم که دلم در خطر افتاد / تا چشم من افتاد به گلبرگ جمالت / زیبایی گلهای بهار از نظر افتاد

________________________

نمیدانم چرا بیمارم امشب / سکوتی خفته در گفتارم امشب / غم اشک دل آهسته میگفت: / پریشان از فراق یارم امشب

________________________

تمام روز و شب با بیقراری / به شوق روی تو بیدار هستم / اگرچه غرورم زنده است اما / به شوق لحظه ی دیدار هستم

________________________

مراقب شادی توام همچنان که تو پاسبان شادی منی، در آرامش نخواهم بود اگر در آرامش نباشی

پاسخی بگذارید

