اس ام اس فارسي – Smsfa

بروزترین وبلاگ اس ام اس , كاملترین مرجع پیام كوتاه , جدیدترین پیامك ها

اس ام اس عاشقانه ۴

میگن عشق مثل خورشید می مونه

هنوز از طلوعش به حد کافی لذت نبردی که از غروبش دلگیر می شی.

********

میخوام بگم دوستت دارم… نه به ۲۱ زبان زنده دنیا… بلکه به زبان قلبم
گوش کن: تالاپ..تولوپ…

********

اگه یه روز دیدی که تموم درخت های کوچه و محلتونو بریدن اصلا ناراحت نشو … چون هنوز منو داری که بهم تکیه کنی

********

امروز رفتم برات یه ساعت بخرم ولی هرچی گشتم

هیچ ساعتی به قشنگیه اون ساعتی که دیدمت پیدا نکردم !

********

در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توست

********

رفتی اما من پنجره را تا قیامت باز میگذارم مگر یک روز از خم کوچه نمایان شوی

و برایم دستی تکان دهی . . .

********

تا نباشد این جدایی ها، کس نداند قدر یاران را، کویر خشک می داند، بهای قطره باران را..

********

زیباترین حکمت دوستی ، به یاد هم بودن است ، نه در کنار هم بودن . . .

********

هیچوقت به چشمات راز دلت رو نگو… چون راز نگه نمی دارد و گریه می کند

********

سهم هر کسی که باشی خوش به حال روزگارش، آخه پاییز و زمستونش میشه رنگ بهارش..

********

عشق زائیده ی تنهایی است و تنهایی نیز زائیده ی عشق!

بیان دیدگاه